Výroba transformátorů na zakázku ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Duben 26 19:17:08 CEST 2024

Zdravím,

můžete mi někdo prosím doporučit nějakou firmu (či živnostníka)
zabývající se výrobou transformátorů na zakázku ? Podstatná je kvalita a
ochota vyrobit i jednotky kusů.

Potřeboval bych trafa (řekněme tři kusy), která budou mít zhruba
následující parametry:

Primární vinutí 230V/50Hz

1. Sekundár 5V/1A při zatížení

2. Sekundár 15V/100mA při zatížení

3. Sekundár 15V/100mA při zatížení

Je mi víceméně jedno, jestli to bude EI trafo nebo toroid a po domluvě
lze doladit i proudy jednotlivých sekundárů s ohledem na to, aby to mělo
co nejmenší rozměry a nevyžadovalo to nějaké atypické průměry drátů apod.

Je to do toho zdroje pro nový kmitočtový normál, kde potřebuju +5V a +/-
15V. Rozhodl jsem se jít cestou klasických lineárních zdrojů, takže
trafo, můstek, kondíky a 7805, 7915, 7815 nebo nějaký modernější
ekvivalent (ale ono jich moc není a nenašel jsem žádný, který by byl
nějak zázračně lepší než klasika).

Díky PavelK