RE: [OT] a zase pošta

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Duben 25 20:41:22 CEST 2024

Dnes mi z posty dorucili zamitnuti reklamace zasilky "Balikovna" kterou pred
mesicem vyzvedli z pobocky kde si ji zakaznik nevyzvednul a pak se nedelo
nic. V zamitnuti neopomeli zminit ze je reklamace neduvodna protoze zasilka
je prece ulozena na poste a tak si nemam duvod stezovat - a taky ze jo,
dneska tam naskocil zaznam ze se objevila na poste.

PS: Ponekud mne prekvapil zpusob vyrizovani nevyzvednutych zasilek
Balikovny. Pokud by nekoho napadlo napriklad poslat touto sluzbou balik z
dovolene a vlozit ho do jejich boxu, nedelejte to - pokud jej adresat
nevyzvedne tak se balik vrati na postu v okoli toho boxu. Zmena neni mozna .
.. a nastavit si pri podani kam se ma balik pripadne vratit taky ne.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <FULDA na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 24. 4. 2024 13:54:07
Předmět: RE: [OT] a zase pošta
"Jak říkám, nemám smysl pro tento druh humoru.
Bohužel se občas najde někdo, kdo odešle zásiku poštou dřív, než ho stihnu
zarazit.

A zjišťovat, jaké jsou procesy pošty když se rozhodla nedoručit zásilku se
mi rozhodně nechce. Když chci letět na dovolenou, také se předtím neučím
řídit letadlo a spolehnu se na to, že letecké společnost zaměstnává někoho,
kdo to umí.

---------- Původní e-mail ----------