Re: [OT] a zase pošta

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 25 11:53:42 CEST 2024

Mě to tedy jako humor připadá, ale černý.  Rozumím tomu že existují jedinci
kteří jsou se službami ČP spokojeni, ale vnímám to jako výjimku. Výjimka
potvrzuje pravidlo...to asi známe všichni.

Ale abych jen nehanil já mám teď taky jednu dobrou zkušenost. Volá chlapík,
že mi zvoní doma na zvonku a že nikdo neotvírá. Tak mu říkám že to sedí, že
nikdo doma není a že všichni normálně přes den pracujeme - stejně jako on.
No a on že tedy to buď uloží na poště anebo že prý se pohybuje po městě,
tak ať si zkusím zavolat až budu. No když už jsem byl ve vsi tak jsem ho
opravdu na telefonu sehnal a balíček mi předal. Byla to Čína co se nevešla
do schránky a on na obalu našel telefon na mě tak mně volal..