Re: jak zkopírovat skoubory z Win10

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Duben 24 16:02:22 CEST 2024

Jestli to je klasický disk, tak ještě poslední pokus do mrazaku zabalený
v igelitu a po vyndaní má člověk tak většinou
když se zadaří asi 1 hodinu než umře, sice ne vždy, ale celkem bych
řekl, že tak 7 z 10 se mi podaří tesně před smrtí
z mrazáku okopírovat......
Nevím jestli to je mrazákem, ale dělam to tak léta, nebo pak profi firmy
za těžké prachy........

Zdeněk Aster