Float na 8bit - minitest

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 24 13:46:48 CEST 2024

Tak určitě je možné nemuset tolik přemýšlet a chytrý algoritmus nahradit
hrubou silou.
Když se dívám na nějaký cizí projekt, tak si interně dělím autory do
škatulek:

- vidím optimalizovaný program, s nápaditými řešeními, které člověka jen
tak na první dobrou nenapadnou
   Kategorie "klobouk dolů"

- program s optimalizovanými algoritmy a datovými typy
   Kategorie "dobrý programátor"

- program napsaný bez velkého rozmyslu, např. se zbytečným použitím
float/double kde být nemusí, nepromyšlené algoritmy
   Kategorie "programátorský dělník, produkt moderního školství"

- program, využívající na kdejakou blbost externí knihovny, nejlépe
ještě nějaké obskurní a vyžadující kýbl závislostí
   Kategorie "..bil"

Je to ale jen mé soukromé a subjektivní dělení, se kterým jistě nemusí
spousta lidí souznít.
Asi je to tím, že jsem začínal na slabých strojích a mám rád rychlou
odezvu techniky.

PL