Re: [OT] a zase pošta

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Duben 24 12:23:33 CEST 2024

No jen tak pro info, mám kamaráda, který sídlí v obrovském areálu, který má
jedno popisné číslo a pošta
doručuje jen na popisné číslo, takže po areálu ne. No a tak když přijede
pošta (dopisy) na vrátnici,

tak má člověk asi 3 minuty aby se tam dostavil pro poštu, jinak pošták jede
pryč a vrátnému to neda,

coz i chapu. Nijak te nehanim predpis je predpis a proste to tak maji... Ale
kdyby nekdo prosel  areal a rozvezl

to vsem firmam tak pak nebude na prepazkach naval.... Ale pozor postak co
vozi baliky tak ten do arealu

normalne zajede je usmevavy ochotny a vsem firmam balicky rozveze...

Ale ten kdo nosi dopisy ne.

Zdenek Aster
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <FULDA na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 24. 4. 2024 9:39:58
Předmět: [OT] a zase pošta
"To je strašné, zase jsem narazil na "vy víte koho".
Vím, že jsou to lidé, kteří mají zákulisní informace, vím, že jsou tu lidé,
kteří je obhajují. Já na ně prostě nemám štěstí.

Mám zásilku: LF2234518172E
víme, že jí česká pošta převzala v pátek. Eviduje jí od soboty. Mno dobře.
Pak v pondělí měla stav "Příprava zásilky k doručení." Nic se nestalo, krom
toho, že se ten stav posunul na další den. A světe div se, dnes jsem se
dozvěděl, že "Uložení zásilky - adresát nezastižen." To je velmi zajímavé,
protože adresát je normální administrativní budova s vrátnicí provozovanou
24/7. Takže jsem se došel na vrátnici zeptat, kdy že tu jako pošťák byl. A
hádejte, co je v knize? Přesně tak, nebyl.
Tak by si jeden myslel, že si nechá zásilku doručit znovu. Pochopitelně
nemám papírek ze schránky, kde by se vzal že. Ale milá paní na poště mi
řekla, že oni zásilky nedoručují, že je jen ukládají.

Já prostě nemám smysl pro poštovní humor.

Nevíte, jestli už se chystá zrušení té instituce?