Re: remote přemapování paměti....Voyager 1

AZe aze na seznam.cz
Úterý Duben 23 21:23:54 CEST 2024

Ty trubky na vodu měly zevnitř cín.
Nicméně rozbitých rtuťových teploměrů bylo také dost a nikdo k nim nevolal
ozbrojené komedianty ve skafandrech....
aze

Za dob mého mládí se olovo běžně používalo jako zátěž ve špičce volně
létajících větroňů kategorie F1A a já ho normálně ze staré vodovodní
trubky řezal, odléval a při zalétávání modelu brousil a taky jsem to přežil.
A to nemluvím o tom, že ta olověná trubka byla X desítek let součástí
rozvodu vody v chalupě ve které se majitelka dožila 93 let a teprve po
její smrti naši tu chalupu koupili od dcery té staré paní a došlo k
výměně rozvodu vody.

Zdraví PavelK