Re: remote přemapování paměti....Voyager 1

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Duben 23 20:21:17 CEST 2024

toto je uplne seriozna otazka.

Zatial som nehladal aky pocitac tam je, ale bolo by zaujimave si o nom
nieco precitat. Lebo presne, v tom case boli feritove pamate. Tam je asi
"bootloader". Ale v com je ulozeny program, aby to vydrzal 50 rokov a
bolo reprogramovatelne, to si neviem predstavit.