Re: remote přemapování paměti....Voyager 1

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Duben 23 18:27:10 CEST 2024

Stejně je to psina... Dnes jsem byl odvézt do výkupu vadný 200Ah olověný
akumulátor. Vážil 55kg a platí za něj 15Kč/kg, tak to stálo za to. Byl
hozen do kontejneru kyselina/nekyselina. Jak dopadne ta hora olova v něm
si netroufám představit.

Martin Záruba