Formatovany tisk pro 8bit

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 23 12:12:33 CEST 2024

>V C++ se [alloca()] prostě nepouµívá, protoµe není potřeba. Není potřeba ani v C99,
>můµete prostě napsat

Hm, variable-length array (VLA). Toto som dodnes ignoroval (najma kvoli
hroze z toho, co je o nich popisane v norme, t.j. vsetky netrivialne
pouzitia vratane [*]).

Ale v takomto trivialnom pripade (t.j. priama definicia s jednoduchou a
jasnou premennou ako velkost pola) to vyzera takmer uzitocne. Aj ked, na
druhej strane, to alloca() je podla mna ilustrativnejsie.

Vyskusal som, a avr-gcc prelozilo oboje uplne identicky (podla ocakavania -
ten alloca() je aj tak len makro pre __builtin_alloca(), takze to vedie na
nieco co sa udeje pocas prekladu, nie je to prilinkovana vec).

wek