9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Duben 22 22:38:50 CEST 2024

Dnes dorazila další 9V baterie - tentokrát provedení s microUSB  konektorem
na té straně s největší plochou:
https://www.aliexpress.com/item/1005006358225265.html
Tuto NEBRAT, bída, výstup osciluje mezi cca 9,5-9,8V
 a nepomáhá ani přidat elektrolyt - jen se oscilace zpomalí.
I nabíjení je "divné" , z 5V USB tam teče 1,2A, a baterka se dost ohřeje.
https://www.youtube.com/watch?v=7SMU0DBhMSE
tady srovnání s jinou ( asi nejlepší "FCOKU" ) a s klasickou  9V primární
baterkou.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>