Re: Připojení RS-232 zařízení do systému Simatic S7 1200 / Profinet

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Duben 22 14:35:05 CEST 2024

Mno.
Asi nejspravnejsi bude, kdyz si zakaznik z leve strany CPU nacvakne komunikacni
procesor s RS232  '6ES7 241-1AH30-0XB0'   cena +/- 3200,-Kc.
A pokud mu date protokol, tak si to muze doprogramovat.
To ale asi nechce, ze?

Pred x lety u jednoho zakaznika (nebyla to nase dodavka) potrebovali dostat data
z atypickeho merice s ProfiBusem. Tak tam dali nejlevnejsi CPU+DP Master a data
pak zakaznikovi predali přes MPI.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.