Re: Srážkoměr

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Duben 22 07:24:53 CEST 2024

Z definice ph plyne 6e i absolutně čistá voda obsahuje ionty, ph 7 je uxponent koncentrace H+ iontů, neznám konstantu, asi je to na mol, ale jsou tam, tudíž to vede.
Lubor

> Od: ivan.kiss na novohrad.sk
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 21.04.2024 22:28
> Předmět: Re: Srážkoměr

Určite nie je nevodivá. V atmosfére je veľa prachových častíc - minerálne častice, peľ, sadze, popol,...
Uvedomte si vznik oblakov - kondenzácia vodnej pary na kondenzačných jadrách a to sú hlavne prachové častice.
Však nedávno toho bolo toľko, že stačil pohľad okom - piesok zo Sahary.
A ešte jeden významný zdroj "znečistenia", len som si nie istý, či lietadlá s chemtrails lietajú aj za dažďa :-)
IK

On 2024-04-21 19:43, Jaroslav Buchta wrote:
A neni destova voda demineralizovana a tedy v podstate nevodiva??? Dne 21.04.2024 v 18:14 Pavel Kořenský napsal(a):Toho bych se nebál. Když to bude postavené šikmo, tak ta voda odteče a zbytek uschne docela rychle. Spíš to vydrží tak max. jednu nebo dvě sezóny. Mám dojem, že tenkrát to vydrželo dva nebo max. tři roky než to celé zoxidovalo k nepoužití.Ale je pravda, že tenkrát to byla jen leptaná měď, nebylo to zlacené. To jsem tenkrát neuměl a nedalo se to nikde objednat. Zdraví PavelK