Formatovany tisk pro 8bit

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Duben 21 15:51:34 CEST 2024

To sice nemůže, ale např. na 32-bit může překladač použít docela složitý
kód pro převod z double na float. Zbytečně, jedno písmenko navíc vás
nezabije.
A pokud máte to přetížení pro int a float, tak ho to zmate, protože
předáváte fakticky double - a má to interpretovat jako int nebo float -
to samozřejmě neví.
Výsledný kód pro AVR neumím zhodnotit, ty oddělené paměťové prostory mě
už tak vadily, že jsem tu platformu opustil.

Mrazík