Re: Srážkoměr

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Duben 21 12:41:55 CEST 2024

Jako detektor dešťě stačí nějaký hřeben na DPS a měřit vodivost. I meteorologové to někdy používají k synchronizaci měření.
Lubor

> Od: "Aleš Filip" <konference.afilip na centrum.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 21.04.2024 11:42
> Předmět: Re: Srážkoměr

Dobrý den Pavel Hudeček,

 Ten piezorepráček je zajímavý nápad. Když mrholí, tak mi v podstatě nejde ani o to, změřit kolik toho je, ale zaznamenat že začalo pršet. Aby mi automatika včas zavřela okno do sklepa, než začne pršet hodně. To vyzkouším. Já jsem už přemýšlel, že bych zkusil sehnat dešťový senzor z auta. Tam ale bude zase problém, jak ho setřít, až přestane pršet.