Re: Srážkoměr

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Neděle Duben 21 11:38:17 CEST 2024

Dobrý den Martin Záruba,

  Měl jsem to několikrát rozebrané, vyčistil jsem to, namazal, a stejně
to mrholení nezaznamená. Je možné, že když do té překlápěcí nádržky
jenom kape, tak se to nepřeklopí, ale když tam už potom chrstne voda
rychle, tak se to začne překlápět.

--
Aleš Filip
Kutná Hora