Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Sobota Duben 20 11:10:57 CEST 2024

Ano, některé tvary se musí tvrdit 2x, protože je potřeba je otočit.
Nicméně ta tvrdička má rotační talíř, který zároveň funguje jako
zrcadlo, takže většinu věcí stačí vytvrdit jednou.
Pochopitelně najdeme příklady, kdy je vhodnější použít filamentovou
tiskárnu než resinovou nebo naopak. Původní tazatel vůbec nezmínil k
čemu se bude tiskárna používat, takže předpokládám všeobecné použití
typu "občas vytisknout něco/cokoli".
Pokud by se mělo jednat třeba o hromadnou výrobu něčeho, existují lepší
technologie než 3D tisk.

Zdraví PavelK