Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 19 21:23:52 CEST 2024

Já jsem kdysi zkoušel něco letovat na té střeše, a dopadl jsem špatně.
Jednak ten plech strašně odvádí teplo, a ani velkým kopytem jsem to
nebyl schopný pořádně prohřát.

Další problém je, že pod plechem je lepenka. Neumím si moc představit,
co ta na to říká. Ale pokud nehoří, tak by to možná nemuselo vadit.

No a problém je i v tom, že střecha je natřená. To by znamenalo nějak
sundat nátěr v okolí cca 10cm na všechny strany, a pak to zase natřít.

Na tohle bych si asi netroufl, po předchozích zkušenostech s pájením.

Díky.
PL