Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 19 20:54:08 CEST 2024

Konstrukce střechy je z trámů (jako krokve, po spádnici), na nich jsou
natlučená prkna (vodorovně) a na nich je plech.

Takže bezprostředně pod plechem je napřed 2cm tlusté prkno,
proti kterému by se vytlačoval ten límec z plechu.

PL