[OT] vyber 3D tiskarny

Pátek Duben 19 20:49:36 CEST 2024

Tak uz mam 14 dni tu creality K1 a maximalni spokojenost.
Bezi to na linuxu se vsemi bonusy, po instalaci alternativniho FW to ma
webove rozhrani, SSH konzoli atd.  Zatim jsem teda neprisel na to, jak
tam doinstalovat mc (midnight commander) s kterym rad pracuju...
Dokoupil jsem kameru, lidar zatim ne a asi je to zbytecne. Kamera dobra
na koukani z dalky, jestli se neco nepo...

Dnes mi prisla tahle podlozka For Creality K1 Max Build Plate Ender 3 S1
Ender 3 V3 Se K1C Bed Creality k1 Build Plate H1H PEO PEY PEI Sheet
235x235 310x315 - AliExpress
<https://vi.aliexpress.com/item/1005006797369306.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.9.95851802dtoGdd&gatewayAdapt=glo2vnm>
v kombinaci textured/smoth, ta textured po nastrikani 3DLAC bez problemu
jako u minule tiskarny ale ta smoth se asi strikat nema aby se to
nevyhladilo a na ni to teda nedrzi vubec (PETG) ani po dukladnem
ocisteni IPA.
Ma nekdo nejakou fintu? Nakonec jsem to lehce striknul a dukladne
rozetrel hadrem s IPA, ted se tam vytisk drzi ale nejak presvedcive teda
ne...