Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 19 20:38:11 CEST 2024

Já si moc vymýšlet nemůžu.
Je to plech na střeše, pod něho se nijak nedostanu.
Takže jediný protikus může být okraj té vyvrtané díry.

Jestli do toho zkusit mlátit ještě před vrtáním, to mě nenapadlo.
Zrádné je, že ani nevím jaké prkno je pod tím plechem, jestli se
netrefím zrovna do mezery prkny atd.

Díky.
PL