Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 19 19:55:32 CEST 2024

Pracné to kupodivu nečekám.
Trocha práce bude udělat si na to na soustruhu nějaký kovový kónus.
Ale pak si myslím, že to spraví 2-3 lehké údery kladivem.

Každopádně teď o víkendu udělám pokus s kusem plechu a kouskem trámku.
Jen se bojím, že mi venku při práci zamrzne vrtačka.
Tomu počasí už by měl někdo dát pár facek za to, co předvádí.

PL