Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 19 19:49:37 CEST 2024

Na to odměřovaní jsem si nadělal pomůcky a přípravky, tak snad to klapne.

U té 12m vysoké střechy působí teorie relativity.
Když se na ni člověk dívá z dálky a za země, tak vypadá relativně nízká.
Když se postaví přímo pod ní a podívá se nahoru, tak už je o dost vyšší.
A když stojí nahoře na okraji, tak je najednou proklatě vysoká.

Vysokozdvižná plošina je pro pojídače koláčů. Opravdoví solárníci používají
tak maximálně špagát.  ;-)

PL