RP2040 a windows

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Duben 19 13:59:30 CEST 2024

Taky se s RP2040 právě začínám zabývat. Zdá se mi, že je moc hezky vymyšlený a má báječné vychytávky (zejména PIO). Vývojové prostředí plánuju zřídit, pokud zbyde čas, tento víkend. Co jsem zatím studoval tak by to mělo v pohodě jít s VSC a RP2040 toolchainem: https://www.raspberrypi.com/news/raspberry-pi-pico-windows-installer/

Jakub Šerých