Jak na stdio v gcc-avr?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Duben 19 10:04:20 CEST 2024

V bare metal na std::cout rovnou zapomeňte. Většina STL se nedá použít
ani na 32-bit procesorech, masivně se tam používá alokace na haldě. Jak
píše wek, pro malé procesory je efektivnější napsat si zjednodušené
metody sám. V podstatě to platí i pro C++ STL. Alespoň víte co se tam
přibližně děje.
Na druhou stranu jsou části STL, které se dají použít s výhodou.
Například na Cortex-M3 std::atomic. Nebo std::sort. Ale to jsou spíš
výjimky.

Mrazík