Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Duben 19 07:08:02 CEST 2024

On Thu, 18 Apr 2024, Petr Labaj wrote:

> 1 - No ale já bych si právě od plochého těsnění sliboval hodně. A pořád je to
> jedna
> z možných variant. Líbilo by se mi na tom to, že to můžu přes pořádné
> podložky dotáhnout
> opravdu fest. A při podmáznutí tmelem to snad sakra nemůže téct?
> Nebo se pletu a může?

Ono funguje vsechno, jde o to jak dlouho. Venku kde sviti slunce, prsi
a mrzne se postupne rozpada vechno. I guma za cas zteri. Na okapy se
pouzival takovy tmel zvany medvedi hovno a i ten casem ztvrdne a pak
se droli. Treba to EPDM tesneni bude mit lepsi zivostnost nez guma.

V jedne tabulce co jsem nasel pisou :

   EPDM - mimoradna odolnost proti zestarnuti, ozonu, UV a teplu

   Silikon - vysoka odolnost vuci atmosferickemu starnuti

a ted se v tom vyznejte co je lepsi :-)