Nastavení ochran balanceru u LiFePo4

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Duben 18 22:52:56 CEST 2024

Zdravím,
může mi někdo pomoci nastavení hodnot u balanceru pro 4x LiFePo4 50Ah?
Priloha. Abych řekl pravdu tak si myslím, že jsem tam měl nastaveny jiné
hodnoty, ale nejspíš se muselo "samo" někde něco změnit (používám i jinou
aplikaci tam možná ta?) nebo si to nedokážu vysvětlit, že je tam nyní
toto... Naštěstí vybíjení mám pod kontrolou (před vybíjením kouknu na stav
baterie a cyklus vybijeni konci kolem 40-60%) takže se zatím nic nestalo.

Děkuji
MG