Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 18 22:35:55 CEST 2024

Jen poznámka k tomu Mamutovi: Mamut je tady obchodní značka.
Ten Mamut Glue Multi je MS polymer. Tedy ne to, co se pod pojmem Mamut
většinou myslí, tj. lepidlo.
Co jsem si o různých tmelech načetl, tak MS polymery by měly kloubit
dobré vlastnosti všech dříve
používaných tmelů. Tedy s omezením, že se nedá použít na asfaltové
materiály.

PL