Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 18 22:19:39 CEST 2024

Bude to držet hliníkové solární profily.
Kde to vyjde, půjde to do trámu. Kde to nevyjde (na koncích, kde zrovna
vhodná trám není) tak bude
skrz šroub, zespodu bude jako protikus 20cm hliníkového profilu.

Vše zásadně v nerezi.
Plech na střeše je 0.5mm pozink, natřený.
Drátěným kartáčem po tom jezdit nechci, abych ten zinek ani barvu
zbytečně nesundal.

Stanovení pozice díry, abych trefil trám, probíhá metodou 7x měř a
jednou vrtej.
Měřeno shora i zespodu proti jasně definovaným bodům (anténní stožár,
střešní výlez atd.).
I přes zdánlivou jednoduchost se to měří fakt blbě, zvlášť jednochlapově.

Jediné, co nepůjde, je to "jednou za čas zkontrolovat".
Proto je to ještě zrádnější.

Díky.
PL