Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 18 21:25:17 CEST 2024

Já bych k tomu jenom malou zkušenost, že ta černá guma stojí za .....  .
Alespoň ty co jseměl já. Před 5 lety jsem těmi gumovými podložkami 30x3  s
podobným osazením jako máte na obrázku přišrouboval polykarbonátovou desku
nad pergolu. To osazení bylo zatlačené do polykarbonátu - do otvoru v
komůrce. Zezhora šroub a   pozink podložka taky průměr 30mm. Dnes jsou ty
gumy úplně zničené,  a do komůrek okolo děr zatéká.  Prý mělo to těsnění
být ze silikonové pryže.