USB flashdisk

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 18 16:54:00 CEST 2024

pokud máš první sektor, tak to je přesně ta cesta, kterou používám.
Tedy předpokládám, že to složité slovo znamená fdisk.
Ale když se to jmenuje tak složitě, tak to možná bude dělat nějaká
kouzla a určitě to bude AI, tak proto to nepůjde.

Normálně dělám to, že si v fdisku nejprve smažu partition record, pak
vytvořím novej, kterej obsahuje jednu primary partition od začátku do
místa, které považuji za bezpečné. Ostatní nechám jako unassigned a
nesahám na to. Pak safnu a už se dají používat kouzelné nástroje jako
formátování a tak.