Obousmerny invertor

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Duben 17 13:56:26 CEST 2024

Něco podobného jsem kdysi řešil procesorem. Takže já bych tam dal nějaké
z těch modernějších AVR, co mají jeden port s druhým napájením určený
pro jiné úrovně.

Měl jsem tam prostě zaplý pull-upy a přenášelo se ze strany co za ně
tahá na tu druhou. Tady to bude nepatrně složitější, asi bude potřeba
mít na jedné straně PU a na druhé PD.

PH