Re: Formátovaný tisk bylo Re: sprintf - co delam blbe?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Duben 17 10:59:27 CEST 2024

Ja se priznam, jen par "drobnosti" delam jinak.

1. Ten buffer je v potomkovi seriove komunikace - je vyhrazen pro
formatovani logovacich zprav

2. V potomkovi je i rotacni buffer do ktereho se po zformatovani zprava
presune (od volne pozice)

3. Seriova komunikace ma metodu Handle(); jenz postupne neblokujicim
zusobem odesila znaky z rotacniho bufferu

Cele je to psane jako PLC program, tj. hlavni smycka ze ktere se volaji
obsluhy jednotlivych subsystemu, nic se nezpracovava blokujicim zpusobem.

V hlavni smycce je pak monitorovani delky nejdelsi smycky.

Slavek

Moznost, ktoru zrejme nepouziva nikto, alebo nikto sa k nej verejne