Re: [OT] Terminátor běžel na procesoru 6502

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Duben 16 11:14:33 CEST 2024

Já jsem se v letech  1990 - 1991  živil v Německu programováním  v
assembleru mikroprocesoru  Mitsubishi  M50740 ,co ž byl rozšířený klon
6502 - viz https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_740.
Nějaké destičky s tímto procesorem a příslušnou HW a SW dokumentaci ještě
mám  z nostalgie doma.
Byla to zajímavá doba.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW