Re: OT: nákup na Ali

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Duben 16 08:22:28 CEST 2024

asi by bylo zajimave porovnat ten "polotovar" uvnitr u obou zdroju.
ja bych ten cudlik on/off bral, kdyby sel dodelat.
svuj zdroj 120/3 muzu prilezitostne rozebrat, ale asi toho bude plnej
net + video_trubka.
t.
p.s. pri pohledu na posledni zazrak ciny a vedle DU 10, to vyvolava
zajimave pocity :-) DU 10 nas mucili v minulem tisicileti na skole v
laborkach.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice