OT: USB port u telefonu Samsung S22

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 14 20:08:48 CEST 2024

Honzo asi ne, ten konektor je skoro nový,dokonale jsem ho isoprem vyčistil
a nic nepomohlo, až ten kontakt na Samsung servis,kdy to ten člověk přes
WiFi  opravil,i když tomu sám velkou naději nedával. Teď to funguje zase
dokonale,jak s PC,  tak v autě.Nevim,jestli se ten USB interface nějak
programuje, ale vypadá to, že přepnutí do ladiciho režimu a zpět to USBcko
přivedlo k rozumu.