Re: defektní PIC16F18015

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 13 22:00:09 CEST 2024

[blbá poznámka]
PicKit3 ten procesor nepodporuje. Tedy podporuje jen černá placená verze
a tu nemám
[/blbá poznámka]

K vizualizaci:
podstatné je začít - v menu Window - Simulator - Logic Analyzer
Zobrazí se správně jen pokud je vybraný simulator jako dev tools. Pokud
se nezobrazí správně, tak ho prostě zavřu a otevřu novu, neumím ho
oživit, když už je mrtvej.

Pak už je to jednoduché - kladívko s nápisem Settings a přidávat porty a
tak.