ESPEasy + DS18B20 + zobrazování hodnot na interním webu ESPEasy

petr512 per512 na seznam.cz
Sobota Duben 13 18:23:01 CEST 2024

   Nevíte někdo, prosím,
   jak nastavit systém ESPEasy na to, aby zobrazoval na své IP adrese
hodnoty čidel (Devices) bez nutnosti se přihlašovat?
   Kdysi (před mnoha lety) jsem to několikrát použil pro rychlé
nastavení měření a nyní jsem v koncích, protože skleróza a mnoho verzí
ESPEasy dále...
   Mám mini síť s 6x DS18B20, která jsou v Devices, jsou aktivní, měří
co mají.
   Ale po zadání IP adresy: http://<adresa> modul nezobrazí nějakou
hlavičku + tabulku s názvy čidel a naměřenými hodnotami jako kdysi...
   Někde je asi nutno nastavit nějaký přepínač, ale přestože se hrabu v
dokumentaci kus odpoledne, neumím najít kde a který :-(

   Petr