OT: USB port u telefonu Samsung S22

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Duben 13 07:22:02 CEST 2024

Ahoj Honzo,
máš zřejmě pravdu, našel jsem na netu spoustu podobných informací. Mobil je
v záruce,ale problém je v tom,že ho nutne potřebuji a někam ho poslat bude
problém.Nabijeni ale normálně funguje, takže asi odešlo něco dal v USB
komunikaci až za konektorem. Asi si budu muset na dobu řešení reklamace
koupit něco jiného nebo vyhrabat starý Huawei, který pět let fungoval bez
problémů a nahradil jsem ho jen kvůli tomu Android Auto.