OT: USB port u telefonu Samsung S22

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Duben 12 15:35:32 CEST 2024

Dobrý den,

potkala mne taková nemilá věc :  Mám od Vánoc nový mobil Samsung S22 ,
Ježíšek mi ho koupil hlavně kvůli navigaci přes Android Auto, která u
předchozího mobilu Huawei P20 nešla, muselo se tam Android Auto periodicky
doinstalovávat, protože to vždycky po nějaké době přestalo fungovat.
S tím S22  to fungovalo dobře, až do minulého týdne, kdy jsem jel na
letiště do Prahy a potřeboval jsem pomocí navigace hledat nějakou rozumnou
cestu přes Prahu.  Bohužel to fungovalo jen asi 70 km a pak se začal mobil
od displeje auta periodicky odpojovat a zase připojovat. To trvalo asi 5
minut a pak se to odpojilo úplně. . Na letiště jsme pak dojeli tak, že mi
manželka držela mobil před očima, byl to v pražském provozu docela hodnotný
zážitek. V Praze jsem asi rok autem nebyl.  Od té doby se mi mobil už k
Adroid Auto nepřipojí. Zkoušel jsem celkem tři různé kabely, jeden i velmi
kvalitní, ale nic. Zkusil jsem mobil  připojit k PC s Windows 11, kde mám
nainstalovaný Phone explorer a nepřipojí se to také. Přes Wifi nebo BT to
funguje normálně.
Ve správci zařízení ve W11 se místo mobilu zobrazuje neznámé USB
zařízení se žlutým trojúhelníkem. Vypnutí a zapnutí nepomohlo, návrat do
továrního nastavení jsem zatím nedělal, mám tam dost aplikací, tak se mi
nechce.
Nemáte nějakou radu, jak ten USB port nějak oživit ?  Nebo to vypadá na HW
závadu a reklamaci ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW