Re: Jak správni na RTS/CTS?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Duben 12 13:43:16 CEST 2024

RTS/CST používají třeba sériové tiskárny a indikují tím, že mají plný
buffer.
Při běžném provozu nahodí RTS, že jsou ready a je možné do nich sypat
data k tisku. Poku není problém, je RTS nahozené trvale.
Jakmile se jim zaplní buffer (např. dojde papír a netiskne se), shodí
RTS a zařízení by mělo přestat posílat další data.

Martin Hanek