Re: [OT] - (Česká pošta) DPD

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Duben 12 05:08:15 CEST 2024

DPD u me snad jeste lepsi :-)
vice jak 3 roky stejny ridic(i tel. cislo).
jak email tak i sms, ze se bude dorucovat.
okno pouze 1h ! nejpresnejsi ze vsech.
ridic u me jezdi +-5min na zacatek okna. byla doba, kdyz nesmeli prijet
drive(premie) tak si bral stitek z baliku, aby mohl :-)
DPD by mohlo mit hrazeni dobirky dopredu na webu, jako to ma ted PPL.
vyuzivam jen pokud neni u prodejce moznost platit rovnou kartou.
takze zase asi regionalni pristup 0/100% a posledni mile.
posta jednoznacne nejvetsi bordel a je to porad horsi a horsi. to uz asi
nikdo nezastavi.
t.