Re: [OT] - (Česká pošta) DPD

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Duben 11 22:46:18 CEST 2024

Pořád asi lepší, než DPD, aspoň dali vědět. DPD jsem zkusil poprvé a - převzali balík, nedali vědět. Dovezli do výdejního místa, nedali vědět. Neposlali PIN. Prodejce mi, naštěstí, poslal odkaz na sledování, tak jsem věděl, že zásilka dorazila. Bohužel, "bez PINu to opravdu nelze vydat, ani na občanku". 3 maily na zákaznickou podporu, jen na jeden odpověděli. Obecně. Telefonát na zákaznickou podporu, všechny odpovědi ve stylu "to je zakázané ... to nemohu ... k tomu se vůbec nedostanu ...". Nakonec jen napsala někomu "vyššímu" a že prý mi mailem odpovědí. Samozřejmě neodpověděl nikdo. Nakonec jsem z nich po skoro týdnu ten balíček dostal, ale tedy DPD NIKDY VÍC!
P.