Jak na zdroj +5V, -5V a +12V (nebo 15V) ??

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Duben 11 22:34:40 CEST 2024

Zdravím,

tak nakonec jsem jen tak pokusně objednal pár těchto modulů:

https://www.kondik.cz/stabilizovany-zdroj-15v-5v/

nebude to asi žádná hitparáda, ale za tu cenu bych nekoupil v GM ani ty
součástky co na tom tišťáku jsou. A je to podle fotek poctivý lineární
zdroj, nic spínaného. No a až to dorazí, tak uvidím.
A vzhledem k tomu, že kolega Valuch nadává na ty Lascar moduly, jen co
je namontoval do krabice (a to ty jeho moduly stojí 14x tolik), tak
pokud to nebude k použití, alespoň vznikne minimální ztráta.

Zdraví PavelK