Re: OT Ako si urobit lepsie C, Was: Sloené podbcOtbmt5

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 11 13:59:30 CEST 2024

Nevím co používáte za prostředí, ale normální IDE, pokud najedete myší
na ten přetížený operátor, ukáže přesně kde je deklarován i definován a
pokud je řádně okomentován, ukáže se i nápověda.

Uznávám, že některé konstrukce C++ jsou exhibice, já třeba nemám rád
šablony. I tak je mnohdy používám. Nemám rád makra kvůli chybějící
typové kontrole. I tak je mnohdy používám. Atd...

Lenost vždy vítězí nad zásadami.

Mrazík