Re: OT Ako si urobit lepsie C, Was: Sloené podbcOtbmt5

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 11 13:17:46 CEST 2024

Přetížené & normální editory zvýrazňují jako obvykle, takže když ho
přetížím na jeho obvyklou funkci, jen s neobvyklýmy typy okolo, nemusím
místo něj vymýšlet něco neobvykle pojmenovaného, jen rozšiřuju
použitelnost normálního operátoru.

PH