Re: Sloené podmínky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 11 12:10:22 CEST 2024

>Také jsem si myslel, µe překladač vyhodnocuje podmínky deterministicky,
>ale µivot je sloµitěj±í a kdyµ do toho vstoupí pipeline a nějaký
>prediktor skoků, můµe to "chytrý" překladač zoptimalizovat trochu jinak,

Mozne to je, ale v tomto konkretnom pripade to pokladam za nepravdepodobne,
presne kvoli tomu, co som napisal, t.j. ze to, ze zretazene ify a ANDy su
ekvivalentne, je trivialny a jednoznacny fakt a ich konverzia na nejaky
spolocny menovatel je lahka operacia, preto predpokladam ze sa robi medzi
prvymi optimalizaciami, takze nejake pipeline a prediktory skokov (co su
vlastne uz silne target-back-end zavisle veci) pridu na rad az potom.

>přičemµ výsledek vypadá dost nepochopitelně.
>Mimochodem and, or v C++ jsou klíčová slova jazyka.

To je problem tych, co pouzivaju C++. Nikto ich do toho nenutil.

wek