Jak na zdroj +5V, -5V a +12V (nebo 15V) ??

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 11 10:32:22 CEST 2024

Proto píšu, že při velké snaze nemusí být horší:-)
Jenže pak z toho zas začne lézt B ven. Aneb proto se takhle dělají
symetrické odrušovací cívky, že pak získají i sériovou indukčnost.

PH