Re: [OT] - Česká pošta

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 09:50:38 CEST 2024

To je smutný co? Tolik let a pořád to nefunguje.
Ta paní u přepážky je v to nevinně.

Mě takhle dva balíčky vrátili. Už jsem neměl sílu to řešit.  Z Číny to sem
šlo 5 dnů, pak to dlouho leželo někde na poště .. V jednom případě  Číňan
sám vrátil celou částku, ve druhém jsem mu napsal do "bubliny" že to bez
mého vědomí vrátili. Vrátil mi cca polovinu...