Jak na zdroj +5V, -5V a +12V (nebo 15V) ??

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Duben 11 06:24:18 CEST 2024

Ha ha ha, ten druhý mi připomíná zvonkové trafo.
No, pár jich ještě běhá někde v mojích konstrukcích.
Jinak od Conráda jsem navozil stovky produktů ať to
byly nabíječky, či hodiny od náramkových až po ty na stěnu,
měřáky co tu vzpomínal Jan Kuba Metexy, těch byly desítky,
autorádia a všechno možné i se dá říci že i nemožné.
Trochu a snad i více mne trápí zdravíčko a tak moje sklady
budou muset dědicové rozdat nebo odvézt do sběrného
dvora a tam si jistí ze "Sběratelů počítačů a hardware"
najdou to své s čím pak kšeftují a to i na Aukru,
na Bazoši a ještě se vzájemně okrádají.
Hezký den všem, Jindra Polívka